Sunday, March 3

vervolg foto-impressie spanje 2013

tapas op de boulevard van Puerto de Mazarrón
1 maart, Lorca GC; op (bijna) elke hole 'n ravijn!
2 maart, dagje Guardia Civil; aangifte doen en de heren thuis op bezoek...
3 maart, Isla Plana
5 maart, Na regen met woestijnzand hebben we nu 'n modderbad
5 maart,op zoek naar 'n nieuwe iPad......
6 maart vertrekken we uit " Urb. Country Club"; voelen ons niet meer prettig hier...
7 maart, "Inge's berg" lijkt 'n groot mimosabos!
8 maart, wedstrijd met de Friday Club op Costa Brava
9 maart, lunch op het balkon
10 maart, wandeling langs de kust bij San Feliu
10 maart, zondag-markt San Feliu
2 dorades klaar om de oven in te gaan......

wordt vervolgd......

3 comments:

Loes said...

Hier ben ik dan weer.
Al een beetje bekomen van de schrik.
Hopelijk wordt het weer wat beter, en kunnen we weer genieten van het zonnetje. Dik aangekleed golfen is ook. Iet alles.
Ga nog even lekker genieten.

Groetjes loes

Ans said...

Dus toch wel een blog bijgehouden. Wat een belevenis, een inbreker in huis waar je zelf aanwezig bent. Ik moet er niet aan denken.
Hier wordt voor het weekend weer sneeuw verwacht, je kan dus nog niet naar huis...
groetjes, Ans

Loes said...

De dorades zien er lekker uit, je zou er honger van krijgen.
En de lunch was vast gamba's pil pil.
Jullie hebben nog een paar dagen te gaan.
Hopen dat het zonnetje nu nog even een paar dagen blijf schijnen. We gaan vandaag golfen, maar op een andere baan. Ik weet nog niet welke, eerst ga ik naar de kapper.
Vinden jullie het wat de misical sister act. Zie mijn mail.
Liefs Loes.