Saturday, November 30

er hangt 'n luchtje aan Ban Pak Nam......

lunchen in het vissersdorp Ban Pak Nam!
het ene moment liggen de inktvisjes - met duizenden tegelijk - lekker te drogen (en te stinken!) in de zon


....het andere moment ligt er één - gefrituurd en wel - op je bord!  Mmmmmmm, lekker dippen in de chilisaus!



(terwijl ik dit berichtje bewerk zie ik plotseling 'n lichtgroene slang van zo'n 70 cm over ons pad glijden; geen idee welk soort 't was, maar op het internet lees ik dat bijna alle groene slangen giftig zijn......)

1 comment:

Loes said...

De inktvisjes zien er wel lekker uit.
Ik proef ze af en toe ook wel, maar sommige blijf ik toch net op sponsjes vinden lijken.

Maar je jasje zit nu al mooi, heb je gezien dat hij de achterkant vasthoud ( in neemt ) het jasje zit perfect meneer. Ik denk dat het heel apart is, je bent dan wel de enige met zo iets moois van " Boss " dat heeft niet iedereen. We hopen maar dat de demonstraties gauw over zullen zijn.

Liefs Loes.